Microsoft Dynamics CRM giver brugere og organisationer mere effektive funktioner. Dens unikke funktioner indebærer alt fra almindelige forretningsmæssige udfordringer og teknologiske faldgruber, der forhindrer brugerens vedtagelse og accept af en CRM-løsning. Salgsstyrke automatisering, kundeservice og marketing moduler tilpasser og giver dine medarbejdere tid og mulighed for at fokusere på, hvad der er vigtigst.
Dens fleksible arkitektur giver mulighed for nem tilpasning, så du kan udforme programmet til dine specifikke behov. Dette er grunden til, at Microsoft Dynamics CRM er det bedste valg og fundament for enhver organisation, der ønsker at gennemføre en CRM strategi og muliggører virksomhedens succes.
Microsoft Dynamics CRM er vigtigste ingredienser
- Komfortabel og intuitivt udseende, som dine medarbejdere allerede er bekendt med, hvis i benytter AX Dynamics.
- Strømliner den måde, dine folk kommunikerer med kunder og samarbejder med hinanden.
- Fleksibel platform, der giver dig mulighed for at definere forholdet mellem mennesker, penge, tjenester og “ting”, der er vigtige for din organisation samt muligheden for at administrere oplysninger og interaktioner mellem disse relationer.
Gennemfør effektive markedsføringskampagner
Dynamics CRM Marketing er en integreret løsning til Dynamics CRM-systemet, der giver dig mulighed for at styre alle markedsføringsressourcer samt planlægning, udførelse og analyser på tværs af diverse kanaler, herunder digitale, sociale og offline medier.
Med denne Dynamics CRM funktion, er det altså langt nemmere og hurtigere at gennemføre effektive markedsføringskampagner, der ofte vil vise sig at give gode resultater.
Hvis jeres virksomhed er interesseret i en Dynamics CRM løsning, kan I læse meget mere på AlfaPeoples hjemmeside, hvor de forskellige systemer bliver uddybet. Derudover er det muligt at købe dem gennem AlfaPeople, der er en af de største forhandler af Microsoft Dynamics med en sublim kundeservice, der gør det nemt at få hjælp til dine Dynamics systemer.